Lär känna vår Operations Manager – med fokus på kundservice

Vår avdelning inom kundtjänst, telefonpassning och växel på distans leds av vår eldsjäl Ulrica Andersson. Med sitt stora engagemang och långa erfarenhet – där hon bland annat har arbetat operativt med allt som rör våra tjänster inom kundtjänst – är hon väldigt uppskattad av både våra kunder och hennes eget team.

Ulrica Andersson Operations Manager– Jag tror att det är en stor fördel att jag själv har jobbat med alla våra tjänster inom det område vi kallar för Business Partner. Det gör att jag har stor förståelse för både kundens förväntningar och krav och vad mitt team behöver för att kunna ge bästa tänkbara service, säger Ulrica.

Med sitt stora kundfokus har Ulrica alltid som mål att kunna erbjuda den bästa lösningen för den enskilda kunden. För henne är varje kund och varje uppdrag viktigt och hon går in med stort personligt engagemang. Men hon tappar aldrig fokus på sin roll som Operations Manager, där hon har en viktig roll i att coacha och vara en inspirerande och lyhörd ledare.

Tillför rutin och effektivitet

Ulrica är en ”doer” som får saker att hända. Det märks att hon verkligen brinner för sitt jobb, att hon alltid har kundens bästa i fokus och alltid vill leverera bästa tänkbara kvalitet.

– För mig är det viktigt att kunden ska känna sig trygg i att vi kan erbjuda en anpassad lösning som gör verklig nytta. För både mig och mitt team är det dessutom viktigt att vi redan från start etablerar en rak och ärlig relation med våra kunder, fortsätter Ulrica. På så sätt kan vi både ge och ta emot konstruktiv feedback som gör att vi kan kundanpassa vårt erbjudande ytterligare.

Outsourcing-tjänsterna som gör verklig nytta

Ulrica vet att ge bra service åt kunderna handlar om att kunna lyssna på kunden och bemöta alla frågor och feedback på ett professionellt sätt.

– Vi kan erbjuda tjänster som underlättar för våra kunder från allra första stund. Bara genom att vi tar emot alla inkommande telefonsamtal, kan vi hjälpa till att skapa mervärde för kunden. När vi dessutom ger god service och göra våra kunder tillgängliga för sina kunder kan helt enkelt fler affärer skapas, förklarar Ulrica.


Läs mer om våra tjänster:

Telefonpassning
Växel på distans
Kundtjänst