telefonpassningTelefonpassning

Telefonpassning innebär att du enkelt lägger in en vidarekoppling i din telefon/växel. När du inte själv hinner svara går samtalen vidare till oss efter X antal signaler. Vi kopplar fram samtal, tar meddelanden och svarar på enklare frågor.

Fördelar med tjänsten

  • Du tappar inga affärer eller kunder. Vad kostar dig en utebliven affär? Eller en tappad kund?
  • Du sparar mycket pengar genom att låta en extern partner sköta din kundservice.
  • Du sparar mycket tid. Din personal ska fokusera på kärnverksamheten.
  • I dagens samhälle behöver man kunna vara tillgänglig för sina kunder i alla medier, det löser vi.
Välkommen att kontakta någon av oss för mer information:

Erik Ramström (om du vill veta mer om Telefonpassning)
Ulrica Andersson (om du redan är kund och behöver support eller har frågor)


Nu slipper vi avbrott och omstart i det dagliga arbetet och vi har en lugn arbetsmiljö utan telefonsignaler. Det sparar både tid och stress, året runt under alla dagar i veckan.
Anica Norman, naturläkare och ägare av Hälsodynan AB