Kundtjänst

Här tar vi ett helhetsgrepp om er kundkontakt. Vi kan besvara produktfrågor, ta emot beställningar, kundsupport, First Line helpdesk och arbeta administrativt. Kontakten kan vi sköta via telefon, chatt, e-post och sociala medier.

Fördelar med tjänsten

  • Du tappar inga affärer eller kunder. Vad kostar dig en utebliven affär? Eller en tappad kund?
  • Du sparar mycket pengar genom att låta en extern partner sköta din kundservice.
  • Du sparar mycket tid. Din personal ska fokusera på kärnverksamheten.
  • I dagens samhälle behöver man kunna vara tillgänglig för sina kunder i alla medier, det löser vi.
Välkommen att kontakta någon av oss för mer information:

Erik Ramström (om du vill veta mer om Kundtjänst)
Ulrica Andersson (om du redan är kund och behöver support eller har frågor)


Vi tycker att det fungerar perfekt och har bara positivt att säga om Qtyms tjänster. Med hjälp av Qtym är vi tillgängliga för våra kunder i princip dygnet runt samtidigt som övergången har varit en stor besparing redan från dag 1.
Leif-Anders Andersson, personalchef på voestalpine Precision Strip AB